Min firmas blogg / Firmani blogi

Denna blogg tillhör fil.dr Eva Ahl-Waris. Jag grundade Tmi Eva Ahl år 2003 och har sedan dess varit verksam som näringsidkare inom humaniora. Vid sidan av detta har jag även innehaft andra arbetsuppdrag och stipendieperioder inom historiebranschen.
Tätä blogia pitää FT Eva Ahl-Waris. Perustin Tmi Eva Ahl:in vuonna 2003 ja olen siitä lähtien toiminut ammatinharjoittajana humanistisella alalla. Tämän ohessa olen myös toiminut toisissa työtehtävissä ja apuarahatutkijana historian alalla.

onsdag 1 april 2015

Glad påsk - hyvää pääsiäistä!

Tmi Eva Ahl kommer inte att ta emot några större uppdrag längre i år, 2015, eftersom jag har fått ett helårs stipendium post doc av Nylands Nation vid Helsingfors universitet. Med ödmjuk tacksamhet börjar jag därmed sammanställa professor Gunvor Kerkkonens (1903-2002) arkiv och skriva en artikel om henne och hennes man, historikern Martti Kerkkonen (1905-1990) fram till januari 2016. Men hör er gärna modigt för även i framtiden om mindre uppgifter för firman. Glad påsk!

Tmi Eva Ahl ei ota enää tänä vuonna 2015 vastaan suurempia työtehtäviä, koska olen saanut vuoden mittaisen post doc -apurahan Nylands Nation vid Helsingfors universitet -osakunnaltani. Nöyrimmät kiitokset! Alan näin ollen kokoamaan professori Gunvor Kerkkosen (1903-2002) arkistoa sekä kirjoittamaan artikkelia hänestä ja hänen miehestään, historioitsija Martti Kerkkosesta (1905-1990) tammikuuhun 2016 saakka. Teen edellen mielelläni pienempiä töitä firmallani, joten ottakaa vaan edelleen yhteyttä rohkeasti. Hyvää pääsiäistä!

En tidigare artikel jag skrivit om Gunvor Kerkkonen kan läsas i Mirator, jossa voi lukea aiemmin kirjoittamani artikkeli Gunvor Kerkkosesta.

2 kommentarer: